Prigovor

Procedure za rešavanje prigovora

Ukoliko imate neki prigovor na poslovanje Društva za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondom Generali, možete nam se obratiti.

Društvo je u obavezi da u roku od 30 dana od dana prijema prigovora odgovori na isti. Ukoliko Društvo ne odgovori u navedenom roku ili član nije zadovoljan odgovorom, prigovor može podneti Narodnoj banci Srbije.

Ovde možete preuzeti obaveštenje o načinu podnošenja prigovora društvu za upravljanje, načinu postupanja društva za upravljanje po podnetom prigovoru, kao i mogućnostima i načinu podnošenja prigovora Narodnoj banci Srbije, a u skladu sa Odlukom o načinu zaštite prava i interesa korisnika usluga koje pružaju društva za upravlajnje dobrovljnim penzijskim fondovima.

Polja označena sa * su obavezna

Za sve Vaše komentare, sugestije i pitanja možete nas kontaktirati i putem:

  • Kontakt centra: 011 222 0 505
  • Pošte: Generali Osigranje Srbija, Vladimira Popovića 8, 11070 Novi Beograd